Gerçekten 'İnci'mi, değil mi?

By Müge Serçek Bİroğlu - 23:00

Geçen sene ilk bahar aylarından birinde İnci Ayakkabı'nın fabrikasına bir basın gezisi düzenlemişti. O gün fotoğraf makinemi evde unuttuğum için hala kendime sinir olurum. Çünkü o gün bir deri parçasının nasıl şık bir ayakkabıya dönüştüğünü görmüş ve ayakkabı yapımına hayran kalmıştım... Şimdi keşke bir ayakkabı firması fabrikalarının kapısını bizlere açsa da gezi boyunca hiç durmadan fotoğraf çeksem... Neyse basın gezisi sırasında İnci'nin showroom'unda gözüme kestirdiğim bir ayakkabıyı bir kaç hafta sonra mağazaya gidip satın aldım. Fakat ayakkabıyı şu ana kadar kendimi çok şık ve şıkıdım şıkıdım hissetmek istediğim zamanlardan sadece 2 tanesinde giyebildim ve eve döndüğüm her iki akşamda da bacaklarımı felçli gibi hissettim. Dedim "Müge Hanım, bu kadar topuklu senin neyine..." Son derece rahatsız olan bu ayakkabı bir daha giymemek üzere ayakkabıyı dolabının en üst rafına kaldırdım.

Neyse geçtiğimiz Mayıs ayında İnci'den iki tane ayakkabı daha aldım; biri krem rengi, şık bir sandalet, diğer de koyu eflatun spor bir ayakkabı... İkisini de çok beğenerek aldım. Fakat şu anda eflatun spor ayakkabım rengi açık maviye döndü, renk attı :S Krem rengi, deri sandaleti de ne zaman giysem, sürekli denge problemi yaşamaya başladım, sanki ayakkabılardan birinin tabanı diğerinden daha alçaktı! Bana öyle geliyordur herhalde diyerek, yolda giderken yaşadığım düşme tehlikelerini de sakarlığıma verdim. Fakat geçtiğimiz hafta dümdüz bir yolda yürürken sandaletin bilekten bağlama yeri ayakkabıdan ayrılıverdi, ben de öylece yolun ortasında kalakaldım. :(( Üstelik koştura koştura bir röportaja gidiyordum.

Artık daha fazla tahammül edemeyeceğimi anladım ve bilgisayar başına geçtiğim ilk fırsatta İnci yetkililerine yukarıda size anlattığım tarzda bir email attım. Hemen ertesi gün beni İnci'nin Genel Merkez'inden aradılar ve ayakkabıyı incelemek istediklerini söylediler. Bu kadar çabuk geri döneceklerini tahmin etmiyordum doğrusu, taktir ettim. Ben de bugün ayakkabıyı İnci Mağaza'sına bıraktım. Bakalım neler olacak, ayakkabıyı inceledikten sonra onda mı kusur bulacaklar yoksa bende mi? :)

Sonucu mutlaka sizlerle paylaşacağım :)

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum