Anne olmak...

By Müge Serçek Bİroğlu - 10:19











Kimi doğuştan annedir, kimi gerçek anlamda bir çocuk sahibi olduktan sonra anneliğin ne demek olduğunu anlar. Ama sonuçta bu inanılmaz duyguyu dünyadaki bütün dişiler bir gün yaşar. Herkesin annesi çok özel ve dünyanın en iyi annesidir.
 Benim annem de öyle…

Bugüne kadar beni çok büyük zorluk ve fedakarlıklarla yetiştiren, büyüten, okutan, yanımda olan, sevgisini ve desteğini hiçbir zaman esirgemeyen, hatalarımı görmezden gelen, ne olursa olsun beni bağrına basan, yanlışlarımı gösteren, eğiten, kendi hayatını hiçe sayarak bana ve abime adayan bir annem var.
Adı Ümran Serçek… Adı gibi özel ve güzel bir kadın.
Ben de dahil olmak üzere senelerce beni babama benzettiler. Ama şimdi bakıyorum da, tam anlamıyla anneme benziyorum. Gülüşümüz, bakışımız, sinirlenince dudağımızı büküşümüz bile aynı neredeyse. Hatta dışarıda bizi görenler abla kardeş zannediyor. Tabii bu beni çileden çıkartıyor; ben mi yaşlı gözüküyorum yoksa o mu çok genç duruyor? Bu sorunun cevabın onun çok genç ve bakımlı olmasında yatıyor.
Annemin kızı olmak çok ama çok güzel bir duygu. Her zaman yanımda olduğun için, beni asla bırakmadığın için çok teşekkür ederim anneciğim. İyi ki benim annemsin, iyi ki senin gibi bir annem var.
Seni çok ama çok seviyorum.
BÜTÜN ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum