İdrardan karakter analizi!

By Müge Serçek Bİroğlu - 00:04

İdrardan karakter analizi!

Hayatımıza giren birçok insanı bir şekilde anlamaya, çeşitli şekillerde iletişim kurmaya çalışırız. Eğer frekanslar tutarsa yola devam eder, yok eğer tutmazsa ilk durakta inerek o yolculuğa son veririz. Şu günlerde öyle insanlar tanıyorum ki, her tanıdığım kişi bana başka şeyler öğretiyor. Bu öğrendiklerim sadece iyi şeyler değiller tabii! Hem iyi, hem de kötü şeyler öğreniyorum! Bu yüzden kimileriyle yoluma devam ederken, kimileriyle vedalaşıyorum... 

Öyle insanlar tanıdım ki 1: Haklı olmasına rağmen bir anlık öfkesine yenik düşerek bir hata yapmış.... Her fırsatta bu hatası yüzüne vurulmasına rağmen susuyor, kendi içine atıyor. Tekrar kendini savunmaya kalkarsa, daha çok üstüne gelineceğini biliyor... Bu yüzden susuyor, susuyor, susuyor... Oysaki çok düşünceli, kaprissiz, içi dışı bir, doğal biri. Buna rağmen sabırla bekliyor. 
(Herkesin hata yapabileceğini anlamalı ve işin gerçeğini bir de o kişiden dinlemeliyiz. Ön yargı sadece kendimize zarar verir.)

Öyle insanlar tanıdım ki 2: Zeki mi, aptal mı hala anlayabilmiş değilim! Ama çok rahatlıkla kültür seviyesinin sıfır olduğunu, hayattaki tek derdinin İstinye Park'ta alışveriş yapmaktan ibaret olduğunu, şu an ki Cumhurbaşkanının kim olduğunu söylemek için 5 dakika düşünmesi gerektiğini söyleyebilirim. Buna rağmen tüm hayatını maddi manevi garanti altına almış biri. Bir önceki cümleyi tekrar okudum ve bu kişinin zeki olduğuna karar verdim!!!
(Yine de kazara yolda karşılaşırsak, hemen yolumuzu değiştirmeliyiz.)

Öyle insanlar tanıdım ki 3: Öyle ya da böyle bir şekilde hayatınıza dahil olurlar. Birden bire değil belki ama zamanla birbirinizi tanır ve hayata dair bir çok şeyi paylaşmaya başlarsınız. Birden fark edersiniz ki bu kişiye bütün içinizi açmışsınız, dostunuz olmuş. Üstelik hem iyi gün, hem kötü gün dostu... Çünkü bu iki dostu aynı bedende bulabilmek zordur.
(Bu kişiye sıkıca sarılmalı ve hiç bırakmamalıyız.)

Öyle insanlar tanıdım ki 4: Çok tatlı ve rahat bir kişilikmiş gibi görünmek için kendini yırtan ama içinde tam anlamıyla ukala ve kontrol delisi birinin yattığı bir kişilik... Bu tiplerle karşılıklı konuşmaya girdiğinizde sadece kendi konuşur ve sizi minimum seviyede konuştururlar. Çünkü her şeyin doğrusunu kendilerinin bildiğini sanırlar!
(Ara sıra karşılaşma ihtimaline karşı, ufak bir tebessüm etmek ve kuru bir "Merhaba" demek yeter!)

Öyle insanlar tanıdım ki 5: Sadece mutlu olmak, etrafındakileri mutlu etmek ve işinde başarılı olmak için çalışıp, didinen biri. Buna rağmen kimse tarafından takdir görmeyen, yine de buna aldanmadan yoluna devam eden biri. Konuşursa tepki görmekten korkuyor, bu yüzden kendini sadece yaptığı işlerle ve eylemlerle anlatmaya çalışıyor ve doğru zamanı sabırla bekliyor.
(Bir kere fırsat vermekten bir şey olmaz. Ben ona bir şans verdim.)

Son dörtlük: Bu hafta korkunç yoğun geçti. Keza önümüzdeki hafta da aynı şekilde olacak. Fakat Cumartesi gününden itibaren bu iki haftanın acısını çok fena çıkarmayı planlıyorum. Uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımla görüşüp, eşimle fotoğraf çekmeye gideceğim. Fotoğraf çekmek için ilginç mekan önerilerine ihtiyacım var. Tavsiyelerinizi bekliyorum.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum