En lezzetli sandviçler

By Müge Serçek Bİroğlu - 21:23

Sandviç deyip geçmeyin! Günün yarısından çoğunu dışarıda geçen insanlar, günde en az bir tane sandviç yediği kesin. Fakat dışarıda yediğimiz sandviçlerin tıpkı diğer yiyecekler gibi ne kadar sağlıklı ve temiz olduğunu bilmiyoruz. Peki kendi sandviçinizi kendiniz yapmaya ne dersiniz? Üstelik gayet lezzetli ve hafif mazemeler hazırlayarak nefis sandviçler hazırlayabilirsiniz? Nasıl mı? Uno Denge Light Sandviç workshopuna katılarak, sandviçlerde nasıl harikalar yaratacağınızı öğrenerek :)
Bersay İletişim'in Yardımcı Danışmanı Eda Köse bu sefer beni Lezzet Okulu'ndaki Uno Denge Light ile Sandviç workshopuna davet etti. "Mutfak becerilerime" bir yenisini daha eklemek adına ben de sevinerek kabul ettim. (Mutfak becerileri kısmı tamamen bir şakadan ibaret, daha yumurta bile kıramıyorum :S ) Bu nedenden dolayı belki bir, iki şey öğrenirim diye workshopa katıldım ve 7 farklı sandviç yapmayı öğrendim. :) Üstelik bu sandviçler öyle bildiğiniz türden değil, karidesli, somon fümeli, sebzeli sandviçler... Yani epey süslü püslü şeyler... Uno'nun yeni çıkardığı Denge Light, bildiğiniz light ekmeklerden çok daha farklı. Öncelikle güzel bir tatı var. Bu yüzden sizlere değişik sandviçler öğrenmeniz için Lezzet Okulu'nun workshoplarınıza katılmanızı ve light sandviç yapmak istiyorsanız, Uno Denge Light'ı denemenizi tavsiye ederim.
Bu arada sizin de dikkatinizi çekiyordur, blogumdaki "yiyecek - içecek" dalındaki yazıların sayısında artış olsa da buna aldanmayın, hiç bir zaman mutfak kategorisindeki bloglardan olmayacağım ;) çünkü istesem de olamam. Bu yazıdaki yaşadığım deneyimler, benim hayata dair size sunmak istediklerimden sadece bir tanesi. Sadece bu aralar üst üste geldi o kadar :) Ünlü röportajlarımı, moda çekimlerimi ve konser fotoğraflarımı sizlerle paylaşmaya devam edeceğim, hiç merak etmeyin ;)
* Fotoğraf demetinin sağ alt köşesinde, yanımda duran kişi Eda Köse... Kendisine daveti ve çektiği fotoğraflar için çok teşekkür ederim :))

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum