Akrep kadınını nasıl bilirsiniz?

By Müge Serçek Bİroğlu - 18:16











Geçenlerde bir yazı okudum, bir akrep kadını olarak oldukça ilgili çekti ve çok beğendim... Bu yüzden sizlerle de paylaşmak istiyorum. Yazıyı kim yazdığını  bilmiyorum, bu yüzden anonim olarak kabul ederek yayınlıyorum.

"Arkadaşınızın veya sevgilinizin bir Akrep olduğunu ilk duyduğunuz zaman hemen ürperirsiniz, hatta kendinizi tutamayıp bir iç çekersiniz. Halbuki iş işten çoktan geçmiştir. O Akrebi bir kere hayatınıza sokmuşsunuzdur. Onu bir kere tanıdıktan sonra ondan vazgeçemezsiniz. Belki çok büyük konuşuyorum, belki benimde bir Akrep o
lduğumu bilenler megalomanlık yaptığımı düşünüyor olabilir ama bizler tatmin ve tutku için yaşayan varlıklarızdır. Hayatımızın ışığı ve rengi bu tatminlerden ve tutkulardan geçer. Bunlar yoksa sıkılırız, renksiz kalır solarız.

Bize derlerki "Siz kıskanç ve kindar insanlarsınız, siz hiçbir şeyi unutmazsınız!" Evet biz kıskancızdır. Biz sevdiğimiz insanın sadece bizim olmasını isteriz. Bunun için zaman zaman egoistlik yaparız ama onada tutkuyla bağlanırız. Taa ki o bizi hayal kırıklığına uğratana kadar. O hayal kırıklığını bir kere yaşasak bir anda sileriz.

Bizler siyah ve beyazın insanlarıyızdır. Kindar mıyız? Karşımızda olan kişiye göre zaman zaman... Esasında çok fazla duygusalız ne de olsa su burcuyuz. Ama ne iyiyi ne de kötüyü asla unutmayız. Aradan yıllar geçsede bir güler yüzün, bir güzel sözün bizde yeri farklıdır. Herkese hakkını vermek isteriz. Ama asla hakkımızı yedirmeyiz. Aptal yerine konulmaya asla tahammül edemeyiz. Duygularımız ağır bassa da mantığımız herzaman bizi uyarır. Onun sesini asla yok saymayız!"


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum