Yeni bir hayat...

By Müge Serçek Bİroğlu - 11:15

Herkese selam,
Çok uzun bir aradan sonra tekrar bloguma yazıyor olmak harika bir duygu gerçekten :)

Bloglar kapalıyken hayat akıp gitmeye devam etti tabii. Bu arada ben de evlendim. Yani şuan çiçeği burnunda evliyim :)

Artık önümde yeni bir hayat var. Bu yüzden çok heyecanlıyım, kafamda bir sürü projeler, yeni yeni fikirler var ama aynı zamanda başarabilecek miyim korkusu var! Aslında her olayda gelip içimizi sarmaz mı bu duygu? Yeni bir okula ya da işe başlarken, yeni bir ortama girerken ya da yeni bir eve taşındığınızda... Bir yanınız çok mutlu heyecanlıdır ama diğer tarafınızda hep bir burukluk ve çekingenlik vardır. İşte böyle durumlarda aile ve arkadaşların desteği ortaya çıkar. İsteriz ki yeni başlangıçlar yaparken ailemiz, arkadaşlarımız yanımızda olsun. Bizi onaylasınlar, yanımızda olduklarını hissettirsinler. Yanlışlar yapsak dahi bizi yanlışlarımızla kabul edip, hoş görsünler, sevmeye devam etsinler... Önemli olan mutluluğa ortak olmak ve devamlılığını sağlamak değil mi zaten...

Bu süre içinde yanımda olan aileme, her gün beni arayıp "Müge, iyi misin, herşey yolunda mı, yapabileceğim birşey var mı?" diye soran onlarca arkadaşıma... Hatta "Özlem yetiş! Emine yetiş!, Aslı yetiş!" dediğim anda, bir an bile düşünmeden yanımda olan canım arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum, iyi ki varlar. Bundan sonra da hepinizin desteğine, sevgisine ve dostluğuna ihtiyacım var. Hepinizi çok seviyorum :))

Bu arada en kısa zamanda röportajlarıma ve diğer yazılarıma devam edeceğim, hiç merak etmeyin... :)

Sevgiler
MSB

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum