Aslında şu anda New York'tayım ;)

By Müge Serçek Bİroğlu - 21:23

Geçtiğimiz günlerde oyuncu Fadik Sevin Atasoy facebook'ta "İsminizi ya da fotoğrafınızı fadikvekirmizibavul.blogspot.com'a yollayın, bavuluma yapıştıracağım:)" diye bir ileti gönderdi.

Çünkü kendisi New York yolcusuydu...

Kendim gidemesem bile fotoğrafımın New York'ta dolaşması hoşuma giden bir fikir oldu. Fotoğrafımı Fadik Sevin Atasoy'a gönderirken şöyle bir not eklemeyi de unutmadım: "Benim fotoğrafımı yanlışlıkla bavulunun üzerinden düşürebilirsin New York sokaklarında, belki biri keşfeder beni. Belki de New York'a gitmeme neden olur düşürdüğün fotoğraf :)"

Sonuç ne mi oldu?

Şu an real olarak aslım Türkiye'de olsa da, suretim New York sokaklarında dolaşıyor :)))
Dikkatlice bakarsanız kırmızı bavulun en üstünde, orta tarafta duran fotoğrafımı görebilirsiniz :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum