Yenilenme zamanı...

By Müge Serçek Bİroğlu - 00:18

Fotoğrafa tıklayın

Geçtiğimiz günlerde bir dergiyi daha matbaya göndermiş olmanın verdiği hafiflikle, Encore İletisim'den Elif Ünal Özdoğan'ın davet ettiği ve İnanır Grup'un düzenlediği basın gezisine katıldım. Az ama öz kişi sayısından oluşan gezimiz boyunca çok keyifli dakikalar yaşadık.

Neler mi yaptık?
Öncelikle Sapanca Richmond Nua Spa Hotel'e yerleştikten sonra İnanır Grup'tan Gülben Uras, yeni zayıflama yöntemi olan HYPOXI ile ilgili bizlere bilgi verdi. Son zamanda pek moda olan bu zayıflama yönteminin mantığı diğer klasik yöntemlerden biraz farklı! Şöyle ki; Hypoxi, aktifleştirici kan dolaşımı yükselmesini yağ yakma çalışması ile birleştirerek istenilen bölgelerden incelme elde edilen bir yöntem. Bölgesel yağ yakma yöntemi olan Hypoxi, basınç terapisiyle kan dolaşımını hızlandırarak egzersiz ile birleştirirken, daha az zamanda, daha az efor harcayarak sadece hedeflenen problemli bölgeleri yağ yakımını sağlayarak şekillendiriyor. Hypoxi ile ilgili daha detaylı bilgi almak istiyorsanız www.hypoxi.com.tr adresinden yararlanabilirsiniz.
Ben de düğün öncesi bu zayıflama yöntemini deniyorum ve sadece 2 seans gitmeme rağmen kendimde ufak da olsa incelmeler görüyorum. Umarım sonuna kadar pes etmeden devam eder ve güzel sonuçlar alırım. :))

Richmond Hotel'e zayıflamak için gidenleri sadece HYPOXI beklemiyor, bunun dışında otelin diyet yapanlara yönelik hazırladığı enfes yemeklerden oluşan özel mönü de diyet yapmayı kolaylaştırıyor. Mönüdeki her yemeğin altında ne kadar kalori olduğunun yazması, yemeği yemeden önce bariz bir fren etkisi yaratıyor! Böylece az sonra yiyeceğiniz yemeğin ne kadar kalori olduğunu önceden biliyorsunuz. Yani daha sonra yedikleriniz yüzünden PİŞMANLIK YAŞAMANIZA FIRSAT VERİLMİYOR. :)
Ertesi gün bizleri Babor ürünleri ile yapılan cilt bakımına aldılar. 1,5 saate yakın süren bu bakıma sadece cilt bakımı dersek gerçekten haksızlık etmiş oluruz. Çünkü işin uzmanı olan Elif Tunalıoğlu, cildinize sadece bakım yapmıyor, adeta kendinizden geçmenizi sağlan yüz masajları yapıyor. Cilt bakımlarından sonra geziye katılan herkesin ortak bir görüşü vardı, o da yüzümüzün ışıl ışıl parladığıydı. Gerçekten bakımdan sonra cildime dokunduğumda sanki başka birinin cildine dokunuyormuşum gibi hissettim, yanaklarım yumuşacıktı... İşlerin yoğunluğundan fırsat bulabilirsem cilt bakımı için ayda bir Elif Hanım'ı ziyaret etmek istiyorum. Hatta şimdiden kendisini çok özledim. :)))
Sapanca'ya daha önce gitmedim desem beni ayıplamazsınız değil mi? :))) Evet üniversite yıllarımda Kocaeli'ye haftanın 3, 4 günü giderdim ama Sapanca'ya hiç gitmemiştim. Meğer dinlenmek için harika bir yermiş. Havası bir başka güzel, doğası bir başka... Bir yanda yeşil bir orman, diğer yanda masmavi bir göl... Kısaca zayıflamak, yenilenmek ve kendinizi bakıma almak istiyorsanız İstanbul'un burnunun dibi olan Sapanca'ya bir uğrayın derim. Emin olun İstanbul'a döndüğünüzde kendinizi çok hafiflemiş hissedeceksiniz. ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum