Müge mutfağa girerse... :))

By Müge Serçek Bİroğlu - 19:43

Tarih 11 Mart perşembe günü... Tefal'in daveti üzerine Maya Media olarak Mutfak Sanatları Akademisi'ne yemek yapmaya gittik. Önce önlüklerimizi taktık, ardından şapkalarımızı... Sonra da başladık enfes yemekler yapmaya...



İşte başlıyoruz... Tefal Actifry'ın başına geçtim... Biraz heyecanlı biraz da kaygılıyım, çünkü mutfakla aram zaman zaman iyi, zaman zaman kötü olmuştur. Güzel yaptığım, becerdiğim yemekler var tabii, ama mutfakla arama uzun bir zaman dilimi girdiğinde, bütün bildiğim yemeklerin tarifleri bir bir aklımdan uçar gider... Bu yüzden her seferinde sanki ilk defa yemek yapıyormuş gibi hissederim kendimi.... Lafı daha fazla uzatmadan yemek yapma aşamalarına geçelim isterseniz? :)





Tüm ofis arkadaşlarım, usta aşçının bize verdiği direktifler doğrultusunda 'Ispanak Yaprağına Sarılmış Dil Balığı' yemeğimizi yapmaya başladık. 6 dakika sonra Tefal Nutricook ile pişirdiğimiz balık hazır olmuştu bile. Tabii afiyetle hemen mideye indirdik :))






Daha sonraki yemeğimiz 'Etli Risotto'ydu... Her ne kadar bu yemeği büyük bir başarıyla yapmış olsam da, kırmızı et yemeyen biri olarak, sadece risotto kısmını yiyebildim. Bu yemek için hem Tefal Nutricook'u hem de Tefal Actifry'ı kullandık. Yemek yapma faslı sona erdiğinde herkes yaptığı risottoların tadına doyamayıp, birbirlerine ikram etmeye başladı... Yalnız yandaki fotoğrafa bakar mısınız? Nasıl büyük bir ciddiyetle yemek yapıyorum. :)))))







Yemeğin kıvama gelmesi için iyice karıştırmak gerekir tabii... Karıştır babam karıştır :D Ama yemeğin kıvamında olmasını istiyorsanız, ciddiyetinizi korumaya devam etmelisiniz :)










Ben diğer arkadaşlarıma göre daha şanslıydım; yanımdaki dört kişi Leziz Dergisi ekibindendi;Hayal Demirkol, İnci Özgöz, Ceren Şekerciler ve Irmak Yaşar... Tamam itiraf ediyorum ara sıra bana kopya verdiler :)







Yanımda görmüş olduğunuz şeker mi şeker kişi; Hayal Demirkol... Kendisini daha yakından tanımak isterseniz; Leziz Dergisi'nin nadide yazarlarından bir olup, yemek stilistliği yapmaktadır. Ayrıca Karan ve Rüzgar adında, çenelerinde gamze bulunan iki tatlı oğlu vardır... :)






  • Share:

You Might Also Like

0 yorum