1. Yaşımız kutlu olsun :)

By Müge Serçek Bİroğlu - 01:02

Tam bir yıl önce bu zamanlar "acaba bir blog kursam mı" diye düşünüyordum ve daha fazla düşünmenin anlamsız olduğuna karar vererek "Kuralım bakalım ne olcak" dedim.

'Tık' alacağımı bile düşünmeden başladım blogumu kurmaya... Her ay yaptığım röportajlarla ve moda çekimleriyle sizlere birşeyler sunmaya çalıştım. Blogumu takip edip, bana tebrik e-mailleri atan bir çok kişi oldu. Hatta hayat hikayemi okuyup, benimle röportaj yapanlar bile oldu... Hepsi bu blog sayesinde...

Aradan koskoca 365 gün geçti, şu an 'tık' sayım 11 bini geçmiş durumda ve blog sayacım her bir IP adresini tek bir kere sayıyor, yani aynı bilgisayardan defalarca girmiş olsanız bile sayacım buna aldanmıyor... :)) Bu yüzden 11 bin hiç de fena bir rakam olmasa gerek, ne dersiniz? :)

Beni takip eden herkese sonsuz teşekkürler...
Daha iyi çalışmalarımla sizlerle olmaya devam edeceğim...
Nice yıllara

Sevgiler
Müge S.
http://mugesercek.blogspot.com/ ;)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum