Yeme de yanında yat :)

By Müge Serçek Bİroğlu - 23:22



Geçtiğimiz hafta iş yoğunluğumun had safhada olduğu günlerden birinde, Seda Çetin bana şahane bir teklifte bulundu; “Trio Bakery, Parents çocukları için çeşit çeşit sağlıklı kurabiyeler yapsa nasıl olur?” deyince, fotoğrafçım Eda Aydın’ı yanıma aldığım gibi Trio Bakery’nin yolunu tuttum.




İki sevimli kadının işlettiği, birbirinden lezzetli kurabiyelerin yapıldığı bu sevimli atölyede o kadar güzel vakit geçirdik ki, saatin nasıl geçtiğini anlamadım. Güler yüzlü hoş sohbetleriyle içimizi ısıtan Ceyhan Hanım ve Gül Hanım, beş kardeşin arasında en büyük ve en küçük kardeşler olarak kafa kafaya verip kendi işlerini açmak istemişler ve ortaya bu nefis kurabiyelerin yapıldığı atölye çıkmış. Yaptıkları işe aşama aşama şahit olduğumda anladım ki; gerçekten çok büyük sabır ve emek gerektiren bir işle uğraşıyorlar. Hamuru yoğurup fırına atmak sorun değil, ama kurabiyeler fırından çıktıktan sonra onları süslemek gerçekten yaratıcılık ve sabır gerektiriyor. Bu kadar ince çalışmanın sonucunda ortaya çıkan kurabiyeleri gördüğümde Ceyhan Hanım ve Gül Hanım’a “Yaptıklarınızı yerken içiniz acımıyor mu?” diye sormadan edemedim :) Çünkü o kurabiyelerin hepsini ben yapmış olsaydım inanın bana yiyemezdim :) Onlardan aldığım cevapsa gayet profesyonelceydi: “Evet, önceleri içimiz biraz kötü oldu ama sonra alıştık. Şimdi işimizi en iyi şekilde yapmak için uğraşıyoruz…”

Trio Bakery, Parents Dergisi için şekil şekil, desen desen kurabiyeler ve cupcakeler yaptı. Bunların tarifini ve nasıl hazırlandığını Parents Dergisi’nden okuyabilirsiniz. Ancak size şunu söyleyebilirim ki kurabiyeler fırında pişerken, mis gibi kokularını soluyarak beklemek, çok büyük bir işkenceydi :) Ama sıcacık kurabiyeler fırından çıkıp da, çayla birlikte mideye indirdiğimizde hepimizin suratında aynı tebessüm vardı. :)

Gül Hanım ve Ceyhan Hanım'ın tekrardan ellerine sağlık, herşey şahaneydi.
Bu güzel insanlarla bizi tanıştıran ve çok keyifli bir gün geçirmemizi sağlayan Seda Çetin'e de çok teşekkürler. Veeeee son olarak fotoğraflar için Eda Aydın'a sonsuz teşekkürler...

  • Share:

You Might Also Like

6 yorum